قوانین فروشگاه
ثبت اطلاعات مشتریان :
لطفا در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کنید و حتما ایمیل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت . ضمنا در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد ،هرگونه تاخیر به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خریدار می باشد .
مالیات :
در حال حاضر در خرید نقدی مالیات دریافت شده از مشتری ۰ می باشد . بر همین اساس نیز امکان ارائه کد ملی و اقتصادی به هیچ عنوان میسر نمی باشد .
زمان لازم برای آماده سازی سفارش :
مدت زمانی که برای آماده سازی سفارش نیاز است در صفحه آماده سازی سفارشات بیان و شرح داده شده است .
گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات :
قطعات الکترونیک ارائه شده در فروشگاه به هیچ وجه شامل گارانتی ،خدمات پس از فروش و یا امکان عودت و یا تعویض نمی باشد و مسئولیتی از بابت کارکرد صحیح قطعه ، چگونگی کار با قطعه و یا آموزش های مربوطه به عهده فروشگاه نمی باشد (به دلیل حساسیت بسیاربالای قطعات الکترونیک و عدم توانایی تشخیص دلیل بروز مشکل در آنها) . بر همین اساس جهت سفارشات تعداد بالا ، ابتدا اقدام به تهیه نمونه با تعداد پایین نموده و سپس در صورت تایید بر روی تعداد مورد نظر خریدنمایید تا متحمل ضرر نشوید . ضمن اینکه تنها قطعاتی که در انتهای نام خود عبارت اورجینال را دارند ، به صورت مطمئن از شرکت اصلی تهیه شده است و الباقی موارد از طریق واسطه ها تامین شده است . لازم به ذکر است که مواردی نظیر آمپر مصرفی ، ولتاژ ورودی و خروجی ، توان مصرفی و … که در سایت ذکر شده است مطابق با اطلاعات درج شده در دیتاشیت و یا سایت سازنده و یا اطلاعات درج شده بر روی جنس یا دفترچه محصول می باشد و مسئولیتی از بابت عدم تطابق مقادیر درج شده با مقادیر واقعی متوجه فروشگاه نمی باشد (به دلیل چینی بودن اکثر قطعات ،معمولا مقادیر ذکر شده با مقادیر واقعی متفاوت هستند ) .
لغو سفارشات نقدی :
در صورتی که پرداخت سفارش انجام شده باشد و درخواست لغو سفارش داده شود ، ۱۰ % از کل مبلغ کسر می شود و الباقی حداکثر تا ۱ روز بعد عودت داده خواهد شد .
واریز وجه :
کلیه بازگشت وجه های درخواستی فقط به نام شخص حقیقی صاحب حساب کاربری در مجیک گیت انجام می گردد (در صورت عدم تطابق نام صاحب شماره حساب ( یا کارت ) اعلام شده از طرف مشتری با نام حساب کاربری موجود در فروشگاه، برگشت وجه از واحد مالی وحسابداری صورت نمی گیرد) .
همچنین در صورتی که حساب کاربری ثبت شده در فروشگاه متعلق به سازمان دولتی یا دانشگاه باشد ، می بایست شماره حساب اعلام شده متعلق به همان سازمان یا دانشگاه باشد.
آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته :
سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممکن به صورت محکم و با ایمنی بالا بسته بندی می شوند اما با این حال و با توجه به ممنوعیت ارسال قطعات و لوازم شکستنی در تمامی روش های ارسال ، بسته هایی که دچار آسیب دیدگی در زمان حمل شوند ، شامل بیمه هایاولیه شرکت های حمل و نقل نمی شوند و پرداخت خسارت نیز متوجه فروشگاه نمی شود .
اعلام مغایرت :
برای سفارشات غیر حضوری ، در صورتی که اجناس ارسال شده با فاکتور مغایرت داشته باشد ، مشتری موظف است حداکثر تا ۱ روز بعد از دریافت بسته ، فروشگاه را در جریان بگذارد ، در غیر این صورت بعد از این زمان مسولیتی بر عهده فروشگاه نمی باشد و به آن رسیدگی نخواهد شد .
اعلام خرابی :
تمامی اقلام برقی داخل فروشگاه نظیر مولتی متر ، بلوور ، پاور سوئیچ و… قبل از ارسال تست می شوند و به صورت سالم ارسال می شوند . با این وجود جهت اطمینان خاطر مشتریان گرامی یک مهلت ۲۴ ساعته تست برای اینگونه محصولات در نظر گرفته شده است که از روز تحویل سفارش به مشتری محاسبه می شود . در صورتی که پس از گذشت این زمان به فروشگاه اطلاع داده نشود ، به منزله سالم تحویل گرفتن جنس یا اجناس فاکتور می باشد و پس از آن هیچگونه عودتی و یا تعویضی صورت نخواهد گرفت . الباقی محصولات الکترونیکی مانند آی سی ، سنسور ، ماژول و … شامل گارانتی و تعویض نمی باشند . ضمنا توجه داشته باشید که در صورتی که سفارش به فروشگاه یا آدرس دیگری ارسال می شود تا پس از آن بسته بندی و با باقی اجناس مشتری ارسال شود (بسته بندی و ارسال به عهده فروشگاه دیگری باشد) ، با فروشگاه یا شخص تحویل گیرنده هماهنگ نمایید تا در زمان تحویل گرفتن اجناس از پیک ، قطعات را تست نماید . در غیر این صورت مسئولیتی از بابت خرابی قطعات یا … متوجه فروشگاه نمی باشد .
برگشت خوردن سفارش :
در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ، علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص درزمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس ، تلفن ، کد پستیو نام) باشد ، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد .
اعتبار پیش فاکتور :
اعتبار فاکتور ثبت شده برای پرداخت صرفا همان روز ثبت سفارش است و پس از این مدت در صورت تغییر قیمت ها ، قیمت های به روز محاسبه خواهد شد .
تصاویر و مشخصات محصولات در سایت :
به دلیل بالا بودن تعداد اقلام موجود در فروشگاه و تنوع در شرکت های سازنده ، تغییر سریال نامبر و … و عدم امکان به روز رسانی مکرر تصاویر ، تصاویر سایت اکثرا به صورت حدودی قرار داده شده اند و در مواردی که نیاز است جزئیات با موارد داخل سایت چک شود ، حتما تلفنی هماهنگشود . این موارد اکثرا برای اجناسی مثل آی سی ، خازن ، ترانزیستور ، مقاومت ، جعبه های پلاستیکی ، آداپتورها و … که دارای چندین شرکتسازنده و … هستند ، می باشد .
همچنین توجه داشته باشید که تمامی مقادیر و مشخصاتی که در سایت ذکر شده است ، با
توجه به مقادیر اعلامی توسط شرکت سازنده و یا دیتاشیت محصول ذکرشده است و فروشگاه مسئولیتی از بابت عدم تطابق مشخصات درج شده (مقادیر نامی) با مشخصاتواقعی محصول ندارد (در اکثر موارد و قطعات ، مقادیر ذکر شده به صورت نامی و تحت شرایط ایده آل و به صورت ماکزیمم می باشد که با حالت دائم و واقعیمتفاوت است)
قطعات فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی شود.
لطفا به این نکته توجه داشته باشید که حتما قبل از خرید با تعداد بالا ، اقدام به خرید نمونه فرمائید.
حداکثر زمان اعلام مغایرت در سفارش و یا گزارش خرابی دستگاه هایی که شامل مهلت
تست می باشند ۲۴ ساعت می باشد.
قطعات الکترونیک ، سنسور ها و ماژول ها به هیچ وجه شامل گارانتی و زمان تست نمی باشد و مسئولیتی از بابت کارکرد صحیح قطعه ، نحوه راه اندازی و آموزش کار با قطعه به عهده فروشگاه نمی باشد.